Friday, June 5, 2009

Isu berkaitan Manohara

Assalamualaikum wbt.

Memandangkan ramai yang berminat untuk mengetahui isu berkaitan Manohara, saya akan akan mengulas dan memperjelaskan isu tersebut apabila saya tiba di Malaysia pada hari ahad ini. Terima kasih atas segala komen dan kritikan yang di berikan kepada saya.

17 comments:

  1. jangan lupa tulis dalam blog u pasal manohara

    ReplyDelete
  2. bila datuk nak komen? kenapa manaohara itu lari datuk> betul ker kena abuse?

    ReplyDelete
  3. datok kadar shah pleaze explain everything..

    ReplyDelete
  4. pleaz tell everyone...

    ReplyDelete
  5. blog sampah ni. perosak umno pun anda juda. kes mahkamah dulu macamana?

    ReplyDelete
  6. datuk betul ke bapak manohara tu dlm penjara? mak dia wanted by interpol? datok jgn menyebelahi org yang salah.

    ReplyDelete
  7. elok la expalin datuk nanti orang kata macam2 tak seronok dengar cerita macam2 tak tahu mana betul mana salah. gd luck datuk.

    ReplyDelete
  8. Thank you Datuk for help this teenager, she really need that, she was alone, no one listen.
    Now she safe in with her family.
    Lots of people forget that she's just a teenager.
    May God return your favour, Datuk.
    Thank you.

    ReplyDelete
  9. dato,

    anda telah menyelamatkan seorang wanita yang lemah. tq dato

    ReplyDelete
  10. Looking at the news about Manohara, I guess she’s really enjoying the attention given by the mass media at this moment. With OC Kaligis’ resignation clearly shows that this case has become an infotainment fanfare.

    If she claimed that she was tortured, there seems to be no signs or scars of torture, as evidenced by her wearing a dress that exposed most of her chest and breast.

    So, get a life Mano… if you really love the lights, camera, and attention, why don’t you just sell your rights of the your story to a Production House and become a celebrity?

    ReplyDelete
  11. "Saya tidak pernah menyangka kamu (Manohara) begitu berharga di mata semua orang. Saya pikir penghargaan demikian patut kamu dapatkan. Tapi sekarang semua terasa berbeda, kamu tidak lagi mau mendengar diriku lagi. Kamu seperti tengah menantang aku. Itu membuatkan sangat terpukul. Sekarang aku pikir kamu sangat tahu apa yang aku rasakan. Aku memohon padamu untuk tidak berprasangka buruk padaku. Mulailah kembali mengingat masa-masa bahagia kita, dimana saling bisa berbagi, tertawa, menyanyikan lagu kesukaanmu, saling bercanda. Atas semua itu dengan mengucap: Bismillahirahmannirahim,,,. mari kita memulai yang lebih baik lagi. Buatku kamu bagaikan udara dan matahari dalam hatiku. Jujur, aku tidak dapat hidup tanpamu."
    Inilah pesan singkat dari Tengku Mohammad Fakhry kepada Manohara Odelia Pinot. (and)

    ReplyDelete
  12. Salut deh sama ibu Daisy seta datuk kadar..meski banyak yang mencibir dan mencaci tapi tidak pernah patah semangat untuk terus bertemu Manohara.

    Ada yg lucu juga soalnya kru2 peswat pada heboh ngajakin foto Manohara dari pilot sampai pramugarinya

    ReplyDelete
  13. Kadar, you being a righteous kind of a guy should leave UMNO...........Think of the Malaysian being badly treated by the UMNO......

    Is it time 4 you help, Malaysian get rid of UMNO once and for all, 52 years were given to UMNO and UMNOed Goons......

    ReplyDelete
  14. KENAPA MANOHARA TAKUT UNTUK MEMBUAT LAPORAN POLIS DAN PEMERIKSAAN DOKTOR! TAK NAMPAK KESAN DERA PUN TERHADAP MANOHARA!MALAHAN ERTAMBAH GLAMOR !KESANA SINI MENCARI PUPLIKSITI!MEMBUAT KENYATAAN IA NYA DI DERA TAPI BUKTI NYA ZERO!! ini adalah satu pembohongan !AWAS!!!BERHATI2 siapa dia MANOHARA YANG SEBENAR! MANOHARA MASEH MEMEGANG KERAYATAN NEGARA AMERIKA!mungkin ada AJENDA NEGARA YAHUDI UNTUK MEMECAH BELAH KAN PERSAHABATAN ANTARA INDONESIA DAN MALAYSIA!FIKIR2 KAN LAH

    ReplyDelete
  15. Datuk Kadar Shah merupakan salah orang yang telah berjasa dalam penyelamatan Manohara Odelia Pinot dari Fakhry, putra Sultan Ismail Kesultanan Kelantan, Malaysia. Datuk Kadar Shah yang juga seorang tokoh politik kawakan yang banyak disegani oleh masyarakat Malaysia merasa kecewa dengan tindakan Daisy Fajarina yang sering tampil di media dan banyak berbicara soal Manohara setelah datang dari Singapura.

    ReplyDelete
  16. Salut untuk Dato'....

    ReplyDelete